.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم بازنگری بر انتصاب مدیران ورزشی
بهشهر؛ دیار فقیر از امکانات ورزشی
شرکت نکردن تیم های ورزشی بهشهر در رقابت های مختلف ورزشی، کسب عناوین تحقیرآمیز، فروش امتیاز تیمها به شهرهای دیگر و کناره گیری تیم های بهشهری از مسابقات، تنها بخش هایی از واقعیت هایی است که این روزها ورزش بهشهر با آن دست به گریبان است.

ورزش بهشهر اگرچه در هیچ دوره ای، جزو برترین شهرهای ورزش مازندران نبوده ولی به دلیل بی توجهی برخی مسئولان، اکنون در حوزه قهرمانان ورزشی تنزل داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، هرگاه بر ورزش بهشهر، مدیرانی از جنس کارآمدی و تجربه ریاست کردند، این تک چهره ها و مدالها، فراوانی بیشتری داشت و رنگ مدال ها و اعتبار آنها رونقی دوچندان می گرفت.

ورزش بهشهر که در سالهای نه چندان دور با کسب عناوین برجسته ملی و بین المللی توسط ورزشکاران در مسابقات مختلف، جایگاه ارزشمندی در ورزش مازندران پیدا کرده بود، به دلیل بی توجهی به زیر ساخت های مناسب برای رشد قهرمانان و مسکوت ماندن احداث فضاهای ورزشی استاندارد، گرفتار سقوطی هولناک شد و از رقابت با دیگر شهرهای استان بازماند.

برخورداری از فضاهای ورزشی متعدد، حضور مربیان علاقمند و صاحب سبک و حمایت های تربیت بدنی و هیئت های ورزشی، از جمله مواردی بود که ورزشکاران با اتکاء به آن می توانستند ضمن انجام تمرینات آماده سازی مناسب، شانس زیادی برای کسب عنوان در مسابقاتی که در آن حضور پیدا می کنند داشته باشند.

شرکت نکردن تیم های ورزشی بهشهر در رقابت های مختلف ورزشی، کسب عناوین تحقیرآمیز، فروش امتیاز تیمها به شهرهای دیگر و کناره گیری تیم های بهشهری از مسابقات، تنها بخش هایی از واقعیت هایی است که این روزها ورزش بهشهر با آن دست به گریبان است.

کشتی که شاید در سالهای اخیر، پررونق ترین رشته ورزشی بهشهر باشد تنها به تک ستاره هایی که ظهور آن ها در تاریخ ورزش بهشهر عجیب نیست دل بسته و در مسابقات قهرمانی استان در بخش تیمی به نتیجه آبرومندانه ای دست پیدا نکرده است.

زنگ خطر سقوط کشتی بهشهر به صدا درآمد

آخرین پرده از روند سقوط ورزش در بهشهر هفته گذشته رخ داد و در شرایطی که مردم بهشهر خود را برای تماشای دیدار تیم بهشهر مقابل مجاهدان سازندگی گلوگاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول کشتی کشور آماده می کردند با اعلام انصراف تیم بهشهر از این رقابت ها غافلگیر شدند.

در نگاه اول هیچ ایرادی به مجموعه تربیت بدنی بهشهر وارد نیست. غلامرضا محمدی ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برخلاف وعده داده شده مجوز خارج شدن سه کشتی گیر تیم بهشهر از اردوی تیم ملی را صادر نکرد و این تصمیم جانبدارانه باعث شد هیئت کشتی بهشهر بر خلاف میل باطنی خود از ادامه حضور در لیگ دسته اول کشتی کشور کناره گیری کند.



نمونه این اتفاق البته با اندکی تغییر برای یکی از کشتی گیران مازندرانی و مطرح تیم ملی رخ داد و آنجایی که سرمربی تیم ملی نظر غیرفنی خود برای کنار گذاشتن این ملی پوش را مطرح کرد، با واکنش شدید مسئولان شهری که آن کشتی گیر در آن حضور داشت مواجه شد و از تصمیم خود عقب نشینی کرد.

برای این مصداق ها، البته نمونه های دیگری می توان مطرح کرد. اما چرا در بهشهر این گونه دفاع کردن ها و پشت تیم ها و ورزشکاران ایستادن ها اتفاق نمی افتد ؟

تیم کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر، تنها تیم ورزش بهشهر در رقابت های لیگ کشوری بود که به لطف ساده انگاری ها و بی توجهی ها به خالی گذاشتن عرصه برای دفاع از آن به آسانی هر چه تمام تر به تاریخ پیوست.

تیم فوتسال شهدا بهشهر دیگر تیم بهشهری بود که در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت داشت.

مالک این تیم هم پس از آن که نتوانست منایع مالی مورد نیاز تیمداری را نگهداری کند عطای حضور در این رقابت ها را به لقایش بخشید و امتیاز این تیم را که سه سال گذشته به سختی خریداری کرده بود به شهر نکا واگذار کرد.

تیم شهدا، شاید مدرنترین باشگاهی بود که در بهشهر فعالیت می کرد و در مدت زمان اندک فعالیت خود، خدمات ماندگاری برای ورزش بهشهر انجام داد.

سفرهای فراوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به بهشهر و زیر نظر گرفتن تمرینات این تیم و برگزاری جلسه با مسئولان فوتبال بهشهر که گزارش عکسهای آن در گزارش عملکرد تربیت بدنی بهشهر موجود است، تنها بخشی از برنامه های مدیران جوان این تیم نوپا بود که متاسفانه به سرانجام نرسید.

فوتبال بهشهر البته نه فقط با از دست دادن تیم فوتسال شهدا، بلکه به دلیل تعطیلی رقابت های فوتبال در تمام رده های سنی نقش تاثیرگذاری در نابودی ورزش بهشهر دارد.

فوتبال بهشهر آن روزها که تیم های مختلفی فعالیت می کردند، زمین فوتبال مناسبی نداشت بعد که زمین فوتبال پس از تعطیلی دو ساله و به دنبال آن تعطیلی لیگ رده های سنی مختلف آماده شد، تیمی برای فوتبال کردن وجود ندارد و زمین فوتبال آزادی بهشهر پس از انجام هزینه های فراوان، بدون استفاده باقی مانده است.

البته در این میان خرج تیم های گرجی جوان روستای گرجی محله، دریای روستای زاغمرز و شهدای روستای للـه مرز که با حمایت شوراهای روستای خود، قدم به این رقابت ها گذاشته از فوتبال بهشهر کاملا جدا است.

شاید مثبت ترین کارکردی که بتوان آن را به ورزش بهشهر ارتباط داد، روند مناسب فعالیت ناجیان غریق در طرح های سالمسازی سواحل بهشهر بود که موجب شد مقابل آمار افراد غرق شده در این مناطق یک خط تیره مشاهده شود.

البته در این میان گلایه های ناجیان غریقی که حقوق سال گذشته خود را دریافت نکردند و به رغم وعده و وعیدهای تربیت بدنی بهشهر در محل های کار خود حاضر شدند محل بحث فراوانی دارد.

در بخش زیر ساخت و فراهم کردن زمینه های فعالیت حرفه ای ورزشکاران بهشهر، تغییر محسوسی در سالهای اخیر مشاهده نمی شود.

سفرهای پر برکت رئیس جمهور به شهرها و روستاهای کشور، نوید بخش تحرک و پویایی در بخش های مختلف جامعه بود که یکی از آن مصوبات ارزشمند و به یاد ماندنی، احداث دو سالن ورزشی مخصوص آقایان و بانوان در تمام شهرها بود.

سالن ورزشی بانوان در شهرستان بهشهر با نظر رئیس پیشین تربیت بدنی بهشهر به خلیل شهر رسید و با مدیریت مناسب اداره کل تربیت بدنی، پیش از موعد پیش بینی شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

سالن ورزشی مخصوص آقایان که به دلیل کمبود فضای ورزشی در بهشهر مورد نیاز و تاکید ورزشکاران بود، اگر چه مورد بهره برداری قرار گرفت اما قرار گرفتن این سالن ورزشی و خانه ژیمناستیک مجاور آن در حاشیه شهر که رفت و آمد به آن همواره با مشکلاتی همراه است، دغدغه همیشگی ورزشکاران و خانواده های کودکان ژیمناستیک کار است.

پروسه احداث سالن ورزشی بهشهر 22 ساله شد

سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر که عملیات احداث آن از سال 68 آغاز شده بود با پیشرفت کمتر از 50 درصد همچنان به کندی به کار خود ادامه می دهد و با توجه به ناتوانی تربیت بدنی در جذب بودجه های لازم ، ورزشکاران دیگر امیدی به داشتن سالنی استاندارد و درخور شان ورزش بهشهر ندارند.

مسئولان وقت ورزش کشور که از علاقمندی مردم بهشهر به ورزش اول کشور با خبر بودند، دستور ساخت یک سالن کشتی را در این شهر شمالی و به نام شهید هاشمی نژاد را صادر کردند اما هنوز که هنوز است این سالن تکمیل نشده و انتظار بیست و دو ساله مردم این شهر به پایان نرسیده است.



مجموعه ورزشی کارگران، خانه کشتی رستمکلا، خانه کشتی بهشهر و چندین طرح نیمه تمام دیگر در شهرستان بهشهر باعث شده است عرصه برای ورزشکاران و قهرمانان یکی پس از دیگری تنگ تر شود و در حالی که رقیبان این ورزشکاران با استفاده از امکانات به روز و فراوانی که برای آنها مهیا شده است.

سکوهای قهرمانی را یکی پس از دیگری فتح می کنند، ورزشکاران بهشهری عطای ورزش را به لقایش ببخشند و خود را از عرصه رقابت قهرمانی کنار بکشند.

در حال حاضر در بهشهر، تربیت بدنی متولی یک سالن ورزشی 40 ساله است که به دلیل کمبود فضای ورزشی مناسب همچنان مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد.


این سالن ورزشی که سالیان اخیر میزبان جوانان فوتسالیست در رقابت های جام رمضان بود، به بهانه تامین نشدن امنیت رقابتها از برگزاری آن در ماه مبارک رمضان امسال معاف شد.

هلال احمر، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در سال های اخیر با پی بردن به اهمیت ورزش و ارتقای روحیه ورزشکاران، اقدام به ساخت سالن های ورزشی کردند و با این کار خود بار سنگینی را از دوش تربیت بدنی بهشهر برداشتند.

جابه جایی فراوان روسای هیئت های ورزشی، تغییری در روند بهبودی ورزش بهشهر ایجاد نکرد.

ورزش بهشهر نیازمند هوای تازه و تفکر جدیدی است که بتواند از طریق آن، به جایگاهی که شایسته جوانان مستعد آن است دست پیدا کند.

بهشهر؛ دیار فقیر از امکانات ورزشی

ورزشکاران بهشهری به دلیل فقر شدید امکانات ورزشی است از رقابت با دیگر ورزشکاران استان باز می مانند اما حضور شتابزده در برنامه های مختلف ورزشی و غیر ورزشی، دغدغه همیشگی دست اندرکارانی است که ورزشکاران بهشهری امید واهی به آن ها برای تدبر در اوضاع ورزش بسته اند.

این گونه است که دیگر نباید به دنبال راز عقب ماندگی ورزش بهشهر باشیم جایگاه ما در ورزش استان قهرمان خیز مازندران همین جایی است که در آن قرار داریم . آخرین باری که یک ورزشکار بهشهری در مراسم قهرمان قهرمانان مازندران حضور داشت را چه کسی به یاد می آورد ؟

-----------------

میثم محسنی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

از بهشهر 28 مرداد 1390
پس این همه اعتبار ات تخصیصی بهشهر کجا میره ؟
بچه های نجات غریق 28 مرداد 1390
مدیر کل محترم تربیت بدنی بااینکه ما بچه های نجات غریق زحمات زیادی کشیدیم ولی رئیس تربیت بدنی حق ما را خورد و بی احترامی زیادی به ما کرد ایااینه حق ما ورزشی ها ؟ ایا طرزه ای نژاد جز پول چشمش چیز دیگری را نمی بنیه ؟خدا ازش نگذرد ؟
بچه های کشتی 28 مرداد 1390
طرزه ای نژاد فقط وفقط به هیات فوتبال میرسه و پولها را توی کیسه آنها خالی میکنه اون چه میدونه درد کشتی چیه ؟ خب به فوتبال باید هم برسه وگرنه ..
ورزش هیات... 28 مرداد 1390
بهشهر فقیر از امکانات ورزشی نیست بلکه مسئول تربیت بدنی با جاسازی پولها شهر را ازامکانات ورزشی فقیر میکند.او حتی رحم به ناجیان بدبخت نداردچه برسد به شهر....
از بهشهر 28 مرداد 1390
با تشکر از آقا ی محسنی بهتره بیشتر تر تر تر از معضلات ورزش بهشهر بنویسی؟ مطالب بالا یک ذره از اقیانوس مشکلات ورزشی بهشهر بود منتظریم >
جمعی از هیاتها 28 مرداد 1390
ورزش بهشهر مرد ، کشته شد ، به خاطر اینکه تربیت بدنی بهشهر شده بچه بازی ، ریاست که همیشه مشغول رفقاست اینور و اونور .. کارکنان که همگی بی خیال و خواب الودو .. ورزشکاران و هیاتها هم که همه بی پول .. پس کی میخواد ورزش را پیشرفت بده .
نا شناس 28 مرداد 1390
شراكت رييس تربيت بدني در اجاره اماكن ورزشي معضلي جدي در اداره ورزش بهشهر هست كه متاسفانه كسي جوابگو نيست
نا شناس 28 مرداد 1390
يكي از مستاجرين سالنهاي ورزشي بهشهر ميگفت كه با زور و تهديد رييس تربيت بدني داريم پول برق خونه سازماني رييس اداره كه مصرفش هم بالاست رو داريم پرداخت ميكنيم و ....
نا شناس 28 مرداد 1390
من يكي از ناجيان غريق بهشهر هستم كه مبلغ حدود 750000 تومان حق الزحمه مارو بالا كشيده و به هر كجا مراجعه كردبم موفق به گرفتن آن نشديم،امسال هم 2 تا از برادر زاده هاي خودشو به عنوان ناجي در ليست گذاشته كه اصلا ناجي نيستند و اسامي ديگر كه معلوم نيست كي هستند
نا شناس 28 مرداد 1390
مستاجر استخر هم داره خرج شهربه دانشگاهشو ميده
نا شناس 28 مرداد 1390
خبر دارين كه چند مدت پيش در تربيت بدني بهشهر چه اتفاقاتي افتاد،نيروهاي طرح هجرت ، رفتن امر به معروف به اداره ،رفتن خانواده ها به اداره و...
نا شناس 28 مرداد 1390
بي مبا لاتيهاي مدير كل باعث اين همه مشكل در ادارات تربيت بدني شهرستانها و خود اداره كل و كلا در ورزش مازندران شده ،بايد فكري اساسي براي مديريت استان كرد و ...
نا شناس 28 مرداد 1390
... در اداره تربيت بدني بابل گندي زده بود كه منجر به بركناري اون شد وبعد از اون به تخلفات اداري معرفي شد ومبلغي به عنوان جريمه به دليل تخلف مالي ومدتي هم تعليق شده بود ابن آدم ديگه اصلاح شدني نيست
نا شناس 28 مرداد 1390
از ارديبهشت ماه سال 89 پول اجاره استخر و سالن بهشهر به چه حسابي واريز شده واصلا چرا در اجاره نبوده ، كسي هست جوابگو باشه؟
نا شناس 29 مرداد 1390
ماشاالله خوب داره میتازه ،بتاز که نفسای آخرته
نا شناس 29 مرداد 1390
این آدم معلوم الحال زحماتی رو که روئسای قبلی در بهشهر کشیدن بر باد داد که جبران اون خیلی سخته...
ارباب رجوع 29 مرداد 1390
میثم جان باتشکر لطفا بیشتر بنویس به خصوص این روزها که طرزه ای نژاد داره جاسازی میکنه برو ببین اداره چه خبره اصلا همه هاج و واجند طرزه ای نژاد همه رو میخاد باخودش غرق کنه این یعنی احمفانه ترین کار غیر انسانی..
نا شناس 30 مرداد 1390
مردم بهشهر نماينده قوي دارند اصلا غصه نخورند
انقدر قدرت داره كه توي سه سوت يه شركت بزرگ چند ميلياردي رو ميفرسته تهران
شركتي كه چند سال مسئولانش تلاش كردند و نتونستند به تنهايي فرستادش
خيالتون راححححححححححححححححححححت
بشهریها 31 مرداد 1390
مدریت محترم سایت شمال لطفا نظرات ماروهم درج بفرمائید منتظریم.
اقا یان ورزشدوست 31 مرداد 1390
تربیت بدنی بهشهر بچه بازی است بهتره به طرزه ای نژاد اجازه بدید تــــــــا می تونه بازی کنه چون دیگه فرصت بازی کردن نخواهد داشت
کشتی 31 مرداد 1390
جناب طرزه ای نژاد اینجا بابل نیست بس نبود گند های بابل حالا بازهم تکرار اشتباهات ، رو که نیست سنگ پای قزوینه ، حقت است اب خنک بخوری ؟
خبرنگاران 31 مرداد 1390
ریاست تربیت بدنی یادت باشه با خبرنگارها یکی به دو نکن این بار اولت نیست مطمئنا ضرر کردی و میکنی ؟
از بهشهر( فوتبال ) 31 مرداد 1390
اقا ماشاءالله آ دم بهتری گیر نیاورده بودی با رحمت آقا شریک شدی واقعا که ، جریان شریکی د ر پیمانکاری های تقلبی چیه ؟
از بهشهر 31 مرداد 1390
مدیر عزیز سایت شمال نظر ما چرا درج نشد دلخوریم دلخوریم ؟
از بچه های فوتبال 31 مرداد 1390
میثم جان اگر بدانی تریت بدنی چی شده ؟ رئیس تربیت بدنی خودش توی اداره و بیرون اداره چندتا رئیس اداره ماشاءالله دست نشانده است ،چشم و هرچی دوستان بگند اقدام میکنه ؟ ماشاءالله ورزش بهشهر را خراب کرد نابود کرد اختلاف بین هیاتها ، اختلاف بین ورزشکاران ، اختلاف بین دوستان، اختلاف بین کارکنان ، اختلاف بین همه عزیزان ، کار این ادم رئیس نما است نه رشد ورزش شهرستان
از دوستان 31 مرداد 1390
کوک فال فروشی را پرسیدند: چه میکنی گفت:به انان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم.اقای طرزه ای ظاهرا جنابعالی هنوزهم در بابل سیرو سفر میکتی ونمی دانی اینجا بهشهره از خواب بیدار شو و بفهم اینجا دیگر بابل نیست گندهای بابل دل بابلیها را به درد اورد دیگه بسه؟
از هیات 2 شهريور 1390
آقا میثم یک کم از دردل های هیات بنویس که کتابها میشود.
خبرنگار 2 شهريور 1390
طرزه ای نژاد عشق من منم دارد تا عشق به ورزش .
ازسوی جمعی 2 شهريور 1390
شنیده ها حاکی از ان است که این روزها تربیت بدنی بهشهر بی در و پیکر شد ه ؟ مقصر کیست ؟
ورزشی ها 2 شهريور 1390
میگنداداره تربیت بدنی بهشهر از هم پاشیده شده جریان چیه؟
داور فوتبال 2 شهريور 1390
جریان هیات کبدی و شنا و طرح هجرت چیه ؟ و هزاران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیه ؟
نا شناس 2 شهريور 1390
آقا ی میثمی از عمرانی برو کنار بچسب امورات جاری تربیت بدنی رو قطعا دیوانه میشی ؟
بهشهر 2 شهريور 1390
مدیریت محترم شمال نیوز مدتی است که نظرات خوانندگان را یا درج نمی کنی یا خیلی طولش میدی لطفا اگر این بخش برای نظرات است پس نظرات را درج کن با تشکر.
از رستمکلاء 4 شهريور 1390
آقای طرز ه ای ؟مسئول تربیت بدنی بهشهر موضوع هیات فوتبال رستمکلاء و سوء استفاده ار این هیات و گرفتن لب تاب و گرمکنهای شیک را چگونه بازگو هستی ؟ مگه یک مسئول باید باج بگیره تا خدمت کنه ؟خوب سرما رستمکلائیها کلاه گذاشتی پول ابادی زمین فوتبال رو به جیب زدی فکرکردی ما نمی دونیم ، همه ما اعم از شورا ، مردم ، ورزشکاران از زن ومرد میدانیم شما سر هیات فوتبال و فوتبالیستها رستمکلائ و ورزشکاران منطقه رستمکلاء چی اوردی .. فاکتور زمین فوتبال را که خوردی در واقع ما آ بادکردیم وتو درو کردی وخوردی گولمان زدی بیچاره ، انشاءالله خداسزایت رابدهد.
هیات 4 شهريور 1390
در شگفتم از متکبری که دیروز نطفه ای بود و فردا لاشه است. امام علی"ع" ریاست و میز ارزشی ندارد . انچه که مهم است انسانیت است و بس.
بچه های کشتی 6 شهريور 1390

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود
پسته بی مغز چون لب واکند رسوا شود . . .
حکایت طرزه نژآد همچون پسته بی مغزی است که هرشنونده و ببینده ای میداندکه نادان ترو ابله تراز ایشان وجود ندارذ راستی از مراسم افتتاحیه اخیر چه خبر؟ قیافه ات دیدنی بود اقا ماشاءالله ؟
برو بچه های کشتی 9 شهريور 1390
ای بابا شما ای به طرزه ای نژاد چرا میتازید رئیس اصلی تربیت بدنی بهشهر مسئول خانمها است که جناب طرزه ای پشت اون جا داده و دستورات را اجرا میکنه به قول قدیم قدیما اشپز که دو تابشه اش یا شور میشه یا بی نمک؟جناب طرزه ای ابهت مردانگی ات کجا رفت ؟
بچه های هیات نجات غریق 19 شهريور 1390
خطا کردن یک کار انسانیست اما تکرارش کارحیوانی (آناتول فرانس)
جناب طرزه ای بابل بس نیود بهشهر را هم به گند کشیدی واقعا که .......
بهشهر 10 مهر 1390
شنیده ها حاکی است که تابستان 90 فاجعه بزرگ د رتربیت بدنی بهشهربود بی کفایتی جناب طرزه ای نژاد و بها دادن وعلامت سوالهای دیگر به دختران کار اموز ، اداره تربیت بدنی را در منجلاب هرج و مرج فرو برد .
از شهرستان بهشهر 10 مهر 1390
ظاهرا در 8 مهر سالنی در اداره تعاون افتتاح گردید که بر اساس خبرهای متصله وضعیت معلومی نداشته و سوالات بی پاسخی را به همراه دارد جریان تبانی اداره تعاون و اداره تربیت بدنی و داستانهای همیشگی دیگر ، جناب طرزه ای حیا کن بسه شهر رو خراب کردی حالا قصد خراب کردن دوستان با وفایت راداری و زیر سوال میبریدشون. این یعنی نهایت پستی ؟
از خبرنگاران 11 مهر 1390
براساس گفته موثق : ریاست اداره تعاون روستایی بهشهر به دفاع ناحق از یکسری از معضلات تربیت بدنی در 8 مهر ماه در اداره تربیت بدنی اغتشاش و سروصدا ی زیادی ایجاد کرد که باعث اختلال و از هم پاشیدگی در اداره مربوطه گردید مهندس هاشمی که رئیس چند شهرستان است حرمتها را شکست و معنای ریاسنت و مدیریت خویش را با نشان دادن ان روی سکه زیر سوال برد یک رئیس با سروصداهای حرمت شکن در محیط اداره دیگر. خوش به حال طرزه ای نژاد با دوستانش.جناب طرزه ای با خبرنگارها در افتادی بر افتادی قبلا هم این کار رو کردی باز هم تکرار مکررات.
ورزشکارن 11 مهر 1390
اقای محسنی باسلام : نوشته ات حالی بود واقعا بهشهر دیار فقیر از ورزش و غنی از مدیران نالایق ورزشی ایت که هیچگونه تلاشی برای غنی سازی ورزش ندارند بلکه غنی سازی خویش رادانرد ایا به راستی روزی خواهد رسید که بهشهر بر خود ببالد اما به قول معروف : شتر د رخواب بیند پنبه دانه ولله وضعیت فعلی که شرم اور است مطالب بالا که دل ما ورزشی ها را به درد آورد چونه امید وار باشیم. میثم اقا لطفا بیشتر ما رااز وضعیت اداره تربیت بدنی وو رزش بهشهر آگاه کن شاید چاره ای اندیشیدیم.
ورزشیها 16 مهر 1390
آقای مهندس هاشمی رئیس اداره تعاون روستایی چطور توانسته با یک خبرنگار زن اینگونه برخورد کند ؟ ظاهرا این اتفاق د راداره تربیت بدنی افتاد برخورد انچنانی و اینچنینی از یک رئیس بعیده ؟ امان از انسانهای ظاهر نما ؟
کشتی 16 مهر 1390
مسئولین عزیز ورزش بهشهر را نجات دهید ؟؟؟
بهشهر 17 مهر 1390
خبرهای بالا چقدر دردناک بود واقعا د رتربیت بدنی بهشهر این همه اتفاق میافته و کسی نیست جمع وجور کنه ؟
بهشهر 17 مهر 1390
نکلیف ما بهشهریها چی؟ این همه هرج و مرج در ورزش بهشهر ؟ نوبره ولله ؟
بچه های بهشهر 29 مهر 1390
موضوع شلوغ کردن مهندس هاشمی در تربیت بدنی بهشهر چیه ؟ ایا به خاطر جذب اقوامش اینگونه با یک خبرنگار درگیر شد ؟ این ضعف طرزه ای است نه مهندس هاشمی ؟
از بهشهر 6 آبان 1390
مهندس هاشمی از سالن تعاون روستایی چه خبر ؟ میگند سالن رو در اختیار تربیت بدنی گذاشتی و د رعوض توقــــــعات تورا به جا اورند خیلی سر زبانها افتادی مهندس جان ..
HASSAN 9 آبان 1391
وضعیت ورزش بوکس بهشهر هم مثل اکثر رشته ها بسیار بسیار تاسف بار است با امدن اقای طرزه ای نژاد و آوردن رییس هیات بوکس کوروش ابراهیمی بوکس بهشهر از رتبه اول نوجوانان استان 1389به اخر استان یعنی هفدهم 1391 تنزل داشت و همینطور بزرگسالان از رتبه سوم 1387 به پانزدهم 1390 و 91 سقوط کرد خدا ازشان نگذرد انان که چنین فردی را آوردند برای ما بهشهری ها ....در سالهای گذشته همه ساله چند بوکسور به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا میکردند اما در این چند سال با روی کار آمدن اقای طرزه ای نژاد حتی یک ورزشکار هم نتوانست راه یابد بهتر بگوییم که نگذاشتند که بروند ...این دیگه کی بود برای ما و از کجا رسید خدایا به داد ورزش و جوانان بهشهر برس ......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.